Primer de maig del 2005 CNT Figueres s'adhereix als actes del Comitè Regional de Catalunya-Balears

La convocatòria

El Comitè Regional de Catalunya-Balears convoca els i les treballadores als següents actes de la jornada de lluita del Primer de Maig del 2005:

Al carrer Joaquín Costa hi ha una agrupació anarquista que convoca actes pel Primer de Maig de 2005. Hi ha moltes persones que simpatitzen amb la idea de participar al MayDay, activitat a la qual no s'ha adherit el sindicat "Confederació Nacional del Treball".

Al mitjà de publicació Indymedia Barcelona s'ha presentat el problema, però, de què el grup anarquista del carrer Joaquín Costa fa veure que està federat a la CNT com si en formés part com a sindicat, i emet convocatòries ([1], [2], [3]) en nom d'una organització de forma ilegítima.
No tenim res en contra dels i les anarquistes i anticapitalistes que es mobilitzen en diferents actes el Primer de Maig, però el què no ens sembla honest és utilitzar la identitat d'un altre sindicat per a atraure assistencia i fer pensar que la CNT s'acosta a les actituds violentes, i més quan aquest sindicat ja té programats els seus actes el mateix dia i hora.

Públicament denunciem la situació, donant també important informació sobre com distingir un autèntic comunicat de la Confederació Nacional del Treball (CNT) de qualsevol altre missatge per Indymedia Barcelona:
  • Tota convocatòria o comunicat de CNT ha d'estar autentificada amb una adreça de correu electrònic, que apareixerà sota el nom de l'autor(a).
  • L'adreça de correu electrònic, per a saber segur que és d'un sindicat federat a la CNT, ha d'acabar amb " @cnt.es ". El nom de domini "CNT.ES" el té enregistrat la Confederación Nacional del Trabajo des del 14-07-1997 (igual que "CNT.INFO"), i és una bona manera de demostrar tècnicament què la bústia és d'un òrgan federat al sindicat.
ilustració IMC

Per a contrarrestar la informació publicada deshonestament per l'agrupació "Joaquín Costa", aclarir que:

Les imatges

Xerrada1 Imatges de la xerrada inicial de l'Arc de Triomf
Xerrada2 Imatges de la xerrada inicial de l'Arc de Triomf
Manifestació1 Acabats els parlaments, la manifestació surt de l'Arc de Triomf
Manifestació2 Sota la llegenda "Contra la precariedad laboral; ells s'emporten la pa$ta, nosaltres els morts", ens dirigim a la Plaça Catalunya.
Manifestació3 Després de passar per la Rambla de Barcelona, ens adrecem a la Plaça de Sant Jaume, on tenen seu la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona.
Manifestació4 A la Plaça de Sant Jaume formem rotllana davant l'atenta mirada de la policia que ens espera.
Acció1 Posem en escena una representació de la mort laboral dels i les companyes treballadores.
Acció2 Últims retocs abans de cantar "A las barricadas" davant l'estupefacció dels turistes que venen a veure la Barcelona guapa (veure video)
Acció3 La pintada que la CNT deixa ben visible diu "Accident laboral: terrorisme patronal - CNT AIT", i esdevé efímera per la institució que al llarg del dia es preocupa d'eliminar-la.
Manifestació5 La manifestació continua travessant la Via Laietana, i tornant cap a l'Arc de Triomf on ens espera el dinar i la sobretaula.
Video-petit
Video amb un extracte de la jornada de CNT a Barcelona. Dura 17 minuts, i el fitxer pesa 19Mb. La imatge està molt reduïda, però si vols veure-ho amb una qualitat espectacular sempre pots tornar a participar el proper Primer de Maig.

Pàgines recomanades:
AtribucioNo comercialCompartir amb igualtat CNT Figueres