Quien renuncia a sus derechos, renuncia a su dignidad

Salut!, el portaveu de la C.N.T. - A.I.T. a les comarques gironines va estar sortint al carrer de forma intermitent, doncs qualsevol projecte autogestionat, necessita l'esforç voluntari i compromès de la gent que ja dona el màxim de si ma teixa en molts àmbits de la vida social i activista.

Totes les tasques les realitzen treballadors i treballadores com tu, que l'únic que reben a canvi és la solidaritat dels seus companys i companyes, i la satisfacció moral de que estem contribuint en la lluita per aconseguir una societat nova on les injustícies i els paràsits no hi tinguin cabuda.

El butlletí intercomarcal no pot sobreviure sense la militància, que aporta la feina fonamental d'aquesta eina cultural i política: els continguts. Podem ajudar en l'elaboració, però fa molta falta que totes i tots utilitzem el mitjà per a expressar com sentim el què passa al nostre voltant, que difonem pel què estem lluitant, que opinem i difonguem les nostres idees.

Aqui hi han tingut cabuda escrits sobre monarquia, anarquisme, literatura, ecologia, capitalisme, racisme, guerra, feminisme, policia, explotació, educació, premsa burgesa, història, sanitat, i molts altres temes que se't puguin acudir. També necessitem expressar visualment, o captar aquelles imatges o dibuixos que ens poden semblar interessants en els temes i l'actualitat.

La llibertat parteix del coneixement, i culmina amb el respecte. Aqui comencem amb una mica de coneixement, i farem camí cap al respecte a mida que els i les treballadores rebem el mateix tracte.

Sindicat de Figueres Sindicat d'Olot Sindicat de La Bisbal
Adreça: